עכשיו זה
באמת
לא קשור
אלינו.

ריכזנו
את הגימיקים

"פינצטנו"
את הנבחרים
בקושי גדול

והנה הם לפניכם...

קבלו את
העשיריה הפותחת
במצעד העסקים
בפוקוס:

1.מקליקים על הלוגו (פה למעלה)
2.קוראים את הגימיק
3.בוחרים (פרגנו בחירה בטופס למטה)

נו, למי גימקת?!

אנחנו בשלב ספירת הקולות...

מה
עושים
עכשיו?

בוחרים את הגימיק האחד שהכי אהבת

*והוא
*שם:
*נייד:
*מייל:
*למה
בחרתי את
הגימיק
שבחרתי:

והנה עוד כמה שלא יכולנו
להשאיר מאחור…
החמישיה שכמעט עלתה לגמר.

יצירתי ומקורי!

מירי הופמן יגלניק, אסטרטגית שיווקית ובעלת משרד פרסום קריאייטיבי,  עם גימיק מגמיק במיוחד, בכל אירוע ומפגש של נשות עסקים, בהם מתהלכות 'קהל היעד' שלה, מגיעה מירי עם תלבושת ייחודית בצבעי המותג. את המראה הזה אי אפשר לפספס….

אמיתי ומאמין!

איטי נייהוז, מסטודיו פוש מאסטרית באסטרטגיה חזקה ופרסום שעובד, יצאה עם רשימת תפוצה ללימוד ספר חובת הלבבות. כשהמוטו המוביל אותה הוא אמונה. היא פונה לה' ומבקשת לקוח, והוא עונה. "קרוב ה' לכל קוראיו". מכאן ניתן להצטרף ללימוד היומי בספר "חובת הלבבות" לזיכוי הרבים.

שונה ומקפיץ!

חני ברון , בעלת השכרה של נעלי ג'אמפ להפעלות והנאה, פרסמה את הנעליים עם גימיק מקפיץ. "פרסומת רוקדת" בחתונה משפחתית תוך שימוש בנעליים המיוחדות, הריקוד דובר עוד הרבה אחרי השבע ברכות…

עוצמתי ומרגש!

ברכי בן נחמיה, הופכת בנות מצווה לנסיכות מהחלומות, מפיקת אירועי "בת מצווה"  עם גימיק מרגש, אחרי כל 10 הפקות מרשימות, מקבלת נערה אחת בסיכון אירוע במתנה.

מפתיע ומשמח!

שרה שמעיה, יועצת  משכנתאות התכוונה להכין גימיק אמיתי, מדריך או קורס, עם מטרות ויעדים. לשם כך שלחה שאלון – סקר שוק, היא באמת לא התכוונה להצפת הלקוחות שהגיעו רק משאלון ההכוונה….

מאחורי
המיזם:

תחת קורת "פוקוס" המגזין הדיגיטלי המוביל התלכדנו צוות מקדמות עסקים.
שרי גורט מסטודיו css מאסטרית בבנית אתרים, דפי מכירה וכל מה שקשור למאחורי הקלעים הדיגיטליים.
פסי שלסר מסטודיו Tops מקדמת עסקים במיתוג ובדיגיטל עם עיצוב מושלם, עדכני ולא מתפשר.
וחני מרנשטיין קופירייטרית וכותבת שיווקית, אשת המילים והמעש, וכל מילה נוספת…. שווה כסף 🙂 🙂

נבנה ע"י סטודיו css | קופי: חני מרנשטיין | עיצוב:פסי שלסר